Kilka słów o tym, jak CHANEL i GUCCI mogą fascynować, a przy tym inspirować i edukować
Każdego z nas coś fascynuje. Jednych czerwone Ferrari, innych nieustanne krytykowanie wszystkiego i wszystkich, a jeszcze co poniektórych np. polityka. Choć jeśli ta nasza, polska, to szczerze współczuję, bo jest na żenującym poziomie. Ale do rzeczy. Moje...
Dlaczego piję kawę w Green Caffè Nero, a nie Starbucksie czy Costa Coffee?
Pewnie zauważyliście, że często wpisy na fanpge'u Pan Matusiak dodaję siedząc w jednej z kawiarni sieci Green Caffè Nero. Myślicie sobie, że to pewnie jakaś forma reklamy, ale nic bardziej mylnego. Niestety sieć mi za to nie płaci. Ba! To ja płacę sieci!...
Mapa Podróży Klienta, czyli jak dzięki prostemu narzędziu można zwiększyć przewagę konkurencyjną firmy!
Usłyszałem ostatnio na jakiejś konferencji biznesowej w Warszawie bardzo ciekawe pytanie: czy młodym przedsiębiorcom przyszło żyć w niesamowitych, czy też w szalenie trudnych czasach? Z jednej bowiem strony biznesem może się zajmować praktycznie każdy, kto jest...

Pan Matusiak, czyli kto?
Godny przedstawiciel pokolenia Y. Od lat pomaga firmom w działaniach marketingowych - pracuje z przedsiębiorcami, menedżerami, prezesami. A wszystko w ramach agencji Lowly, którą zarządza. Jest ponadto pomysłodawcą, wydawcą i redaktorem naczelnym "Customer Experience Managera" - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience, pomysłodawcą i współorganizatorem konferencji X SUMMIT poświęconej tematyce Customer i Employee Experience oraz autorem i wydawcą zestawu warsztatowego Mapa Podroży Klienta. Prywatnie tata, wegetarianin, mól książkowy, jazzoholik i zarazem wielki fan brytyjskiego trębacza Matthew Halsalla