BiznesPoznajcie Piotra Kameckiego i Wine Taste, czyli miejsce, w którym zaopatruję się ostatnio w świetne wina...
Pytacie mnie ostatnio „co ja się tak jaram winem” i „czy oby nie popadam w jakiś alkoholizm”. Zaniepokojony waszym zaniepokojeniem pragnę uspokoić, a tym samym wyjaśnić, że i owszem - często na moim stories pojawia się wino, ale... nie ma to...
BiznesBędę szkolił działy marketingu z... digital marketingu! To będzie dooobre szkolenie!
Chyba nikt nie zaprzeczy, że dziś praca marketera, marketingowca, specjalisty do spraw marketingu, czy jak tam by jeszcze tego zawodu nie nazawał, nie należy do łatwych. A wszystko przez mnogość kanałów, serwisów, aplikacji mobilnych, webowych i...
BiznesChcecie mieć szybko wrzody? Załóżcie agencję marketingową!
Za nami w agencji kolejny kreatywny tydzień. Kreatywny przez duże D. I ściemniać nie zamierzam - agencja marketingowa, czy jak kto woli digitalowa, social mediowa, to czasami... fabryka. Fabryka, która wypluwa okropne rzeczy, generuje okropny content i nie jest krainą...
BiznesFirmy, które inwestują w wizerunek, marketing i badania satysfakcji klientów, nie muszą się bać o swoją przyszłość...
Dziś napiszę wam trochę o tym, czym się na co dzień zajmuję i - co ważniejsze - z czym się (niestety) niemalże na co dzień spotykam. Jak wiecie, zarządzam agencją uxon, która specjalizuje się w digital marketingu i działaniach w google oraz social mediach...
BiznesKryzys w Green Caffe Nero udowadnia, że warto inwestować w dobry customer experience
Być może wiecie, że na początku czerwca sieć kawiarni Green Caffè Nero spotkał poważny kryzys. Wywołały go… bakterie Salmonelli. Jak się domyślacie, klienci „green’a” mieli dosłownie przesrane! Wiele osób trafiło na...

Pan Matusiak, czyli kto?
Nazywam się Bartek Matusiak. Kiedyś kochałem radio, trochę mniej pisanie do różnych gazet. Dziś kocham natomiast tworzyć świetne marki i wspierać te, które nie wiedzą za bardzo, co zrobić, aby być w oczach klientów COOL. Pracuję z przedsiębiorcami, menedżerami i prezesami. Oczywiście w ramach agencji uxon, którą zarządzam. Co poza tym? Prowadzę warsztaty m.in. z zaawansowanej obsługi Facebooka, a także z tworzenia Person i Mapy Podróży Klienta. Do tego jestem wykładowcą na studiach podyplomowych Social media & Content Marketing na krakowskiej AGH. Podczas warsztatów ze studentami wykorzystuję opracowany przez uxon zestaw warsztatowy Mapa Podroży Klienta. A prywatnie? Również się nie nudzę. Przygotowuję się do uruchomienia własnego kanału na YouTube. Podróżuję, dużo czytam, nieustannie się rozwijam i - co najważniejsze - staram się być najlepszym na świecie konkubentem, a do tego wychować najlepiej, jak potrafię moje trzy wspaniałe córeczki. Uff...