Zajmujesz się marketingiem? Weź udział w moich warsztatach! Szczegóły
fot. pixabay.com

Biznes Będę szkolił działy marketingu z... digital marketingu! To będzie dooobre szkolenie!

Bartek Matusiak 2018-12-27 11:08:17
Chyba nikt nie zaprzeczy, że dziś praca marketera, marketingowca, specjalisty do spraw marketingu, czy jak tam by jeszcze tego zawodu nie nazawał, nie należy do łatwych. A wszystko przez mnogość kanałów, serwisów, aplikacji mobilnych, webowych i ogólnie rzecz biorąc - wszechobecną digitalizację. I skoro nie da rady przed tym uciec, to trzeba się po prostu z tym zmierzyć. To znaczy szkolić i nieustannie poszerzać swoją wiedzę. A ja w tym chętnie pomogę! I to już niebawem! 

Ale do rzeczy! Pracuję nad szkoleniem (jego ogólną koncepcją i materiałami), w trakcie którego w ciągu jednego dnia wspólnie ze specjalistami ds. marketingu będę namiętnie skupiał się na serwisach, mediach, narzędziach, tym samym omawiał szczegółowo m.in. takie zagadnienia, jak web, e-mail marketing, social media, google, adsy, content... Cholernie szeroki zakres wiedzy, ale nie zabraknie wymiany myśli na temat tego, po co w ogóle firmie strona www, po co profile w social mediach i czy można bez nich żyć, po co i jaki content ewentualnie tam umieszczać oraz jak go promować. Przerobimy rzecz jasna kwestię kluczową, tj... persony i mapę podróży klienta. Tego digitalowego klienta. Poznamy wskaźniki, systemy, które każdy digital manager powinien znać chociażby powierzchownie. Nie wyobrażam sobie bowiem specjalisty tytułującego się mianem digital managera, który nie będzie miał na ten temat podstawowej wiedzy. Dzięki mojemu szkoleniu, kilkadziesiąt, może nawet kilkaset osób jeszcze w tym roku będzie się poruszać sprawnie po digitalu. Rozważam przy tym zaangażowanie uczestników również po szkoleniu. Szkolenia zazwyczaj rozbudzają ciekawość, inspirują, a tuż po nich... rzeczywistość szybko studzi ten entuzjazm i chęć działania. Mam pomysł, co z tym fantem zrobić, aby emocje nie opadły. Ale nie łudźcie się, że zdradzę to tu i teraz... Zdradzę jednak, że w chwili obecnej skupiam się na zakresie wiedzy, jaki chciałbym przekazać. Nie chcę zasypać teorią, tylko podejść do tematu praktycznie, tj. zerknąć do przeglądarki, do serwisów, systemów, aplikacji... Chcę przekazać uczestnikom szkolenia wiedzę, ale też dać porządną dawkę inspiracji do dalszego zgłębiania zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy. I taraz pytanie - dla kogo to? Szkolenie będzie w głównej mierze kierowane do osób, które stawiają dopiero pierwsze kroki w digitalu. Ale nie obrażę się, jak pojawią się na nim dyrektorzy, którzy na marketingu zjedli zęby. Wiem, że w natłoku codziennych obowiązków, zostają zazwyczaj w tyle z tematem digitalu. Czyż nie będzie im się pracowało przyjemniej (po moim szkoleniu), kiedy będą mogli błysnąć przed agencją, z którą współpracują? Czyż nie będą dumni, jak pokażą agencji, że digital mają w jednym paluszku? Niezależnie jednak od tego, czy to będzie młody specjalista stawiający pierwsze kroki, czy dyrektor (stara wyga)... jeśli będzie zwiększać swoją wiedzę, będzie też skuteczniej egzekwował zlecone działania (pracownikom, zewnętrznym agencjom outsourcującym marketing, tak jak np. uxon), a tym samym pokazywać swoim pracodawcom, że jego praca daje konkretne efekty. Mam zatem nadzieję, że szybko uporam się z dopięciem wszystkiego na ostatni guzik i... jeszcze w styczniu, maksymalnie w lutym 2019 szkolenie Digital Manager Level Master oficjalnie wystartuje! I jak to by powiedział pewien gość z Krakowa... to będzie dooobre szkolenie! 






Tagi:
#100cznia#adam bielecki#adam ringer#alice in chains#alicja jabłonowska#allegro#antoine griezmann#bartosz stawiarz#binge race#binge watching#biznes#bytów#casey neistat#chanel#chris cornell#cillian murphy#costa coffee#crowdfunding#customer experience#customer journey map#daniel goleman#danijel subašić#david hogg#dzieci#ec1#eddie vedder#edukacja#emma gonzales#facebook#fake influencer#firma#freshmail#gabriel macht#garbage designer#gdańsk#green caffe nero#grzegorz mogilewski#gucci#hare kryszna#hellen downie#house of cards#hugo lloris#ivan perišić#ivan rakitić#jakub cyran#janina bąk#janusz gołąb#jarosław kaczyński#jazz#kaszuby#kawa#kazimierz#kevin spacey#kraków#krzysiek zalewski#krzysztof gonciarz#książe harry#kuba łukaszewski#kupa#kylian mbappé#łódź#luka modrić#maciej lewiński#maciej orłoś#mapa podróży klienta#march for our lives#marketing#mateusz grzesiak#mediamarket24#meghan markle#minionki#nadir dendoune#nanga parbat#negocjacje#netflix#nirvana#ola bogusławska#opener festival#parkland#patricia gucci#patrick adams#patronite#patryk wojciechowski#paul pogba#paweł sala#peaky blinders#pearl jam#personal digital curator#pharrell williams#phi concept#pis#polandrock festival#postanowienia#radzka#rahim blak#rodo#rodzina#rysy#see bloggers#simplicity designer#social media#socjomania#soundgarden#soundrive fest#starbucks#start up#stefan tompson#steven knight#stuart diamond#swps#sylwester wardęga#synagoga izaaka#tata#tatry#teatr palladium#ted kaczynski#ted sarandos#tomek mackiewicz#tomek palak#trójmiasto#triangulacja#unskilledworker#w garniturach#whois#wojtek mazolewski#work life balance#wspinaczka#zakupy internetowe#zawody przyszłości#zdrowie#zuza skalska