Gdzie był Pan Matusiak, jak go nie było?
Wracając do tego usprawiedliwienia... Zacznę od tego, że w drugiej połowie 2021 roku wpadłem na znakomity pomysł. Postanowiłem wydać własny magazyn. Tak, magazyn. Taki papierowy. W czasach, kiedy jedna redakcja za drugą zamykają się, albo likwidują swoje wydania papierowe. I choć nigdy w życiu nie wydawałem gazety, to uznałem, że ci wszyscy fachowcy od mediów drukowanych mylą się. No bo jak to? Gazety papierowe znikną z rynku? No niemożliwe! Nie dawałem temu wiary. I tak to w styczniu 2022 roku na rynku pojawił się pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Magazyn pod nazwą "Customer Experience Manager". Skierowany - jak łatwo się domyślić - do menedżerów odpowiedzialnych za Customer Experience. Oczywiście na jego łamach nie brakuje treści na temat Employee Experience (doświadczenia pracowników), czy Patient Experience (doświadczenia pacjentów). I tak, co dwa miesiące od ponad roku ukazuje się kolejny numer. Udało się w tym czasie nawiązać współpracę z kilkudziesięcioma ekspertami i partnerami, a w gronie prenumeratorów pojawiły się chyba wszystkie duże firmy w Polsce (ING, PZU, Carrefour, IKEA, MediaMarkt, ROSSMANN, x-kom, itd. itd.), a do tego cała masa małych i średnich firm. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to była jedna z lepszych decyzji biznesowych. Idąc za ciosem... Zdecydowałem się na wydanie drugiego magazynu. Również w wersji papierowej. Aktualnie trwają nad nim prace. Mogę zdradzić tyle, że magazyn będzie się nazywać "CASE STUDY" i - jak znowu sugeruje nazwa - będzie poświęcony case'om z różnych branż...
Ale na tym nie koniec usprawiedliwiania... Na gazetach bowiem się nie kończy. W związku z "sukcesem" magazynu "Customer Experience Manager", w połowie 2022 roku pojawiła się propozycja zorganizowania konferencji o tematyce Customer Experience. Nie wypadało odmówić, bowiem propozycję złożył sam sprawny.marketing - firma, która od kilkunastu lat organizuje największą w Polsce konferencję marketingową. Szybka decyzja, ciężka praca i już kilka miesięcy później, bo w listopadzie 2022 roku, odbyła się pierwsza edycja X SUMMIT, czyli konferencji poświęconej tematyce Customer Experience. Okazało się, że już na starcie zyskała miano największej konferencji CX-owej w kraju! W październiku br. druga edycja, o czym z pewnością będę jeszcze pisał...
Mam więc nadzieję, że te fakty, to solidne usprawiedliwienie. Teraz już tylko pozostanie podzielić się masą przeróżnych doświadczeń związanych z wydawaniem obu magazynów, a do tego ciekawych historii. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy poznałem bowiem dziesiątki menedżerów, liderów, doradców, którzy tworzą doświadczenia klientów firm, z których produktów i usług Polacy na co dzień korzystają. Jest więc o kim i o czym opowiadać.
-
Już w kinach! Historia Filipa, polskiego Żyda, który przeżył nazizm we Frankfurcie!
-
Kiedy przyjdzie piąta i dziesiąta fala - na dobre przerzucę się na VINIFY-a!
-
Postanowiłem kupić psa i... spłynął na mnie spory hejt!
-
Galeria sztuki współczesnej OTHER ART zaprasza młodych artystów do współpracy!
-
Orin Swift dołączona do grona moich ulubionych producentów wina