PAN MATUSIAK JUŻ TERAZ TAKŻE NA YOUTUBE! SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ!
Marta Panfil, autorka poradnikafot. fika biznes dla gastronomii
ZAPRZYJAŹNIONA AGENCJA PODPOWIADA

Jak restauracje powinny komunikować się w czasie pandemii? Szczegółowe wskazówki w darmowym poradniku!

Pan Matusiak 2020-04-13 12:06:36
"Nieefektywna reklama lub brak komunikacji restauracji w tym trudnym okresie, nawet jeśli lokal jest całkowicie zamknięty, prawdopodobnie okaże się błędem, który być może będzie decydował o Twoim być albo nie być po epidemii" - czytam w poradniku opracowanym przez Martę Panfil z zaprzyjaźnionej agencji fika biznes dla gastronomii. Marta była gościem mojego ostatniego vloga

Z poaradnika można dowiedzieć się m.in. jak budować a aktualnej sytuacji społeczność wokół restauracji online, jak reklamować dowozy, co komunikować gościom, a także jak technicznie komunikować dowozy - zarówno jeśli restauracje korzystają z zewnętrznych platform typu Pyszne.pl czy Uber, ale również jeśli same dowożą do gości jedzenie. Co jeszcze? Można w nim znaleźć także pomysły na to, jak komunikować to, co restauracja ma w ofercie - w takich sposób, żeby sprzedawać więćej oraz inspiracje na temat tego, jak budować społeczność online i regularnie przypominać gościom o istnieniu restauracji po to, by ustawili się w kolejce, jak tylko otworzy się im ponownie drzwi. E-poradnik "Komunikacja restauracji w czasach pandemii" można pobrać za darmo ze strony fikabiznes.pl.  

Marta Panfil - autorka poradnika, od ponad 9 lat zajmuje się marketingiem gastronomii. Pracowała w Nowym Jorku, Londynie, a od niemal 4 lat współtworzy fikę biznes dla gastronomii. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii, przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji i ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.






Tagi:
#100cznia#adam bielecki#adam ringer#alice in chains#alicja jabłonowska#allegro#andrzej szajewski#antoine griezmann#arnold schwarzenegger#bartosz pilitowski#bartosz stawiarz#binge race#binge watching#biznes#bytów#casey neistat#chanel#chris cornell#cillian murphy#costa coffee#court watch#crowdfunding#customer experience#customer journey map#daniel goleman#danijel subašić#david hogg#demokracja#dzieci#ec1#eddie vedder#edukacja#emma gonzales#facebook#fake influencer#firma#fitness#forks over knives#franciszek georgiew#freshmail#gabriel macht#gadające dredy#garbage designer#gdańsk#green caffe nero#grzegorz mogilewski#gucci#hare kryszna#hellen downie#hotel saltic#house of cards#huel#hugo lloris#ivan perišić#ivan rakitić#jakub cyran#james wilks#Jamie oliver#janina bąk#janusz gołąb#jarosław kaczyński#jazz#julian hearn#kaszuby#kawa#kazimierz#kevin spacey#kołobrzeg#koronawirus#kraków#krzysiek zalewski#krzysztof gonciarz#krzysztof pakulec#krzysztof wielicki#książe harry#kuba łukaszewski#kupa#kylian mbappé#łódź#luka modrić#maciej lewiński#maciej orłoś#mapa podróży klienta#marcel woźniak#march for our lives#mariusz łodyga#marketing#mateusz grzesiak#mediamarket24#meghan markle#michał toczyłowski#minionki#mokotów#morten lund#nadir dendoune#nanga parbat#negocjacje#netflix#nirvana#nova dolna#ola bogusławska#opener festival#parkland#patricia gucci#patrick adams#patronite#patrycja załuska#patryk wojciechowski#paul pogba#paweł sala#paweł sito#peaky blinders#pearl jam#personal digital curator#pharrell williams#phi concept#pis#polandrock festival#porn hub#postanowienia#powstanie warszawskie#radiospacja#radzka#rahim blak#ricky gervais#rodo#rodzina#rysy#saltic bike academy#see bloggers#simplicity designer#social media#social tigers#socjomania#soundgarden#soundrive fest#starbucks#start up#stefan tompson#steven knight#stuart diamond#swps#sylwester wardęga#synagoga izaaka#tata#tatry#teatr palladium#ted kaczynski#ted sarandos#the game changers#tomek mackiewicz#tomek palak#trójmiasto#triangulacja#unskilledworker#w garniturach#warszawa#whois#wine taste#wojtek mazolewski#work life balance#wspinaczka#youtube#yuval noah harari #zakopane#zakupy internetowe#zapiecek#zarządzanie#zawody przyszłości#zbigniew martyka#zdrowie#zuza skalska