Jak restauracje powinny komunikować się w czasie pandemii? Szczegółowe wskazówki w darmowym poradniku!
Z poaradnika można dowiedzieć się m.in. jak budować a aktualnej sytuacji społeczność wokół restauracji online, jak reklamować dowozy, co komunikować gościom, a także jak technicznie komunikować dowozy - zarówno jeśli restauracje korzystają z zewnętrznych platform typu Pyszne.pl czy Uber, ale również jeśli same dowożą do gości jedzenie. Co jeszcze? Można w nim znaleźć także pomysły na to, jak komunikować to, co restauracja ma w ofercie - w takich sposób, żeby sprzedawać więćej oraz inspiracje na temat tego, jak budować społeczność online i regularnie przypominać gościom o istnieniu restauracji po to, by ustawili się w kolejce, jak tylko otworzy się im ponownie drzwi. E-poradnik "Komunikacja restauracji w czasach pandemii" można pobrać za darmo ze strony fikabiznes.pl.
Marta Panfil - autorka poradnika, od ponad 9 lat zajmuje się marketingiem gastronomii. Pracowała w Nowym Jorku, Londynie, a od niemal 4 lat współtworzy fikę biznes dla gastronomii. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii, przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji i ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.
-
Mam super moce! Dzwoń pod dziewięć dziewięć osiem!
-
Już w kinach! Historia Filipa, polskiego Żyda, który przeżył nazizm we Frankfurcie!
-
Gdzie był Pan Matusiak, jak go nie było?
-
Kiedy przyjdzie piąta i dziesiąta fala - na dobre przerzucę się na VINIFY-a!
-
Postanowiłem kupić psa i... spłynął na mnie spory hejt!