Zanim kupicie w MediaMarket24.pl, lepiej przeczytajcie to oświadczenie sklepu
Oświadczenie
Szanowni Państwo,
czas dostawy oraz inne warunki zakupów w naszym sklepie są podane w czasie składania zamówienia w formie linków. Czas dostawy wynosi odpowiednio do 60 dni roboczych dla paczki pocztowej (99% przypadków 20-30 dni kalendarzowe) oraz do 30 dni roboczych dla kuriera DHL (90% przypadków doręczenie do 14 dni kalendarzowych). Dłuższy czas dostawy pojawi się wtedy, gdy paczkę sprawdza Urząd Celny (około 7-10 dni dłużej). Oprócz tego wszystkie informacje są ogólnodostępne w stopce, która jest dostępna z dosłownie każdego miejsca na stronie za pomocą jednego kliknięcia. Potwierdzając zamówienie potwierdzają Państwo zaznaczając tzw. checkbox znajomość regulaminu, informacji o czasie dostawy, informacji celnej oraz form rozliczenia, bez tego nie da się złożyć zamówienia.
Zwroty oficjalnie przyjmujemy do 14 dni od odbioru przesyłki, jeżeli jednak towar nie jest rozpakowany przyjmujemy je nawet do 30 dni od odebrania przesyłki i zwracamy pieniądze przeważnie do 3 dni od odbioru przesyłki (maksymalnie jest to 14 dni, jednak nigdy nie miało to miejsca) o ile telefon nie posiada znacznych śladów użytkowania albo blokady ekranowej czy zalogowanego konta icloud/google (w przypadku niewylogowania się z konta wstrzymujemy zwrot do momentu odblokowania urządzenia).
W przypadku gdy przesyłka nie zostanie jeszcze nadana (gdy zamówienie ma status przyjęte do realizacji lub złożone), albo nie pojawi się w systemie śledzącym możemy ją zatrzymać i dokonać zwrotu, przeważnie jest to do 2-3 dni kalendarzowych od dokonania wpłaty. Jeżeli przesyłka zostanie nadana (status w trakcie kompletowania/przesyłka wysłana) i nie mamy możliwości jej zatrzymania wtedy możemy dopiero dokonać zwrotu po jej otrzymaniu od klienta (Niestety są to produkty wysokiej wartości, a zdarzały się sytuacje, że klient otrzymał zwrot przed odesłaniem przesyłki, a później musieliśmy wysyłać wezwania do zapłaty lub nawet kończyć sprawę w sądzie, ponieważ nie otrzymaliśmy ani przesyłki ani pieniędzy). Czasami przesyłkę udaje się zatrzymać i wtedy dokonujemy bez problemu zwrotu.
Opłaty celne - są one obowiązkiem Kupującego, nie zawsze występują, nie mamy na to wpływu, z doświadczenia jest to około 10% przesyłek na które nakładane są opłaty. Jeżeli towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem wtedy dokonujemy zwrotu opłat wraz ze zwrotem kwoty za towar. W przypadku gdy towar jest zgodny z zamówieniem, bez wad opłat celnych nie zwracamy.
Gwarancja obowiązuje 24 miesiące i jest realizowana na terenie Polski. Nie dotyczy baterii i akcesoriów, uszkodzeń mechanicznych, zalania. Większość zgłoszeń dotyczy baterii i akcesrowiów i je wymieniamy, chociaż nie zawsze się kwalifikują, jednak jest to dość tania wymiana, więc zgadzamy się dla dobra klienta.
Odnośnie innych zgłoszeń głównie są to ekrany, większość przypadków to uszkodzenia mechaniczne, spowodowane wygięciem w kieszeni czy upadkiem, oczywiście takie rozpatrujemy negatywnie co nierzadko budzi w klientach złość, ale niestety nie jesteśmy w stanie wymieniać takich podzespołów z uwagi na ich wysoką cenę i robi tak 99% sklepów zarówno internetowych jak i stacjonarnych, oferujemy wtedy odpłatną wymianę w cenie samej części bez tzw. robocizny.
W pozostałych kwestiach w razie pytań proszę kontaktować się na e-mail: info@mediamarekt24.pl Proszę pamiętać, że czas odpowiedzi to do 48 godzin (2 dni), ze wzglęu na duża ilość maili oraz osoby na urlopach. Ponadto w weekendy nie pracujemy i czasami zdarza się, że na odpowiedź na maila z Niedzieli odpowiadamy w środę.
Obiecałem sobie, że nie będę komentować tego oświadczenia. Tak też robię. Mam nadzieję, że wszystkie wasze problemy związane z zakupami w MediaMarket24.pl zostaną jak najszybciej wyjaśnione i każdy z was będzie zadowolony. Panie Karolu kochany, niech pan stanie na wysokości zadania!
-
Mam super moce! Dzwoń pod dziewięć dziewięć osiem!
-
Już w kinach! Historia Filipa, polskiego Żyda, który przeżył nazizm we Frankfurcie!
-
Gdzie był Pan Matusiak, jak go nie było?
-
Kiedy przyjdzie piąta i dziesiąta fala - na dobre przerzucę się na VINIFY-a!
-
Postanowiłem kupić psa i... spłynął na mnie spory hejt!