Patronite

Rozpocząłem pracę nad książką "Mapa Podróży Klienta - Czyli krok po kroku o tym, jak stworzyć w firmie świetny customer experience i zdobyć serca klientów!". Ma to być kontynuacją narzędzia, które ponad rok temu wypuściłem na rynek - zestawu warsztatowego Mapa Podróży Klienta. Zestaw ten jest wykorzystywany obecnie przez liczne agencje marketingowe, konsultantów biznesu i oczywiście firmy (małe i duże). Sam z niego korzystam prowadząc warsztaty dla takich firm, jak BZ WBK, sage, DECATHLON, XPLUS, itp. oraz krakowskiego AGH, gdzie prowadzę warsztaty z tworzenia person i Mapy Podróży Klienta dla studiów studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing.

Dlaczego książka? Nikt do tej pory nie wydał na polskim rynku tego typu książki, a Mapa Podróży Klienta (Customer Journey Map) to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi w rękach marketerów, agencji, firm (tu znajdziecie sporo danych na ten temat: www.mapa-podrozy-klienta.pl). Książka ma być w dużej mierze ilustrowana, aby była prosta w obsłudze. Ma to być bowiem książka, do której można zaglądać w domu, w pracy, przy kawie. Wiem, co powinna zawierać, bo prowadzę dziesiątki warsztatów z firmami.

Wesprzyj mnie w pisaniu tej książki na stronie Patronite! Jako osoba indywidualna (tytuł Patrona) lub jako firma (tytuł Mecenasa). Nazwiska osób i logotypy firm, które będą mnie wpierać w procesie pisania książki (co może potrwać do 6 miesięcy) zostaną opublikowane na samym początku książki, a ponadto będą mogły śledzić postępy prac w zamkniętej grupie na Facebooku. Nie obejdzie się oczywiście bez specjalnego, bezpłatnego wydania dla Patronów (próg 100 zł).