PAN MATUSIAK JUŻ TERAZ TAKŻE NA YOUTUBE! SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ!
Co napisał do mnie Rzecznik Klienta?for. Shutterstock.com
ŚLADAMI PUBLIKACJI

Dostałem list z przeprosinami od Rzecznika Klienta BNP Paribas

Pan Matusiak 2020-07-10 16:40:37
Wracam do mojego wpisu sprzed 3 tygodni. Otóż... jak z pewnością pamiętacie, w tekście "BNP Paribas to bank zmieniającego się świata? Moim zdaniem raczej bank do zmiany!" pisałem o mojej "przygodzie" z BNP Paribas, czyli bankiem zmieniającego się świata. Kilka dni po publikacji zadzwonił tzw. Rzecznik Klienta (mężczyzna o imieniu Piotr) i przeprosił za zainstniałą sytaucję w imieniu banku. Zapowiedział też, że "sytuacja jest wyjaśniana i wróci do mnie z pewnością z jakąś dodatkową odpowiedzią". Tak też się stało. Co prawda nie wrócił Piotr, lecz inny już Rzecznik Klienta (kobieta o imieniu Małgorzata), ale... Nie będę marudził. Poniżej skrót listu od... pani Małgorzaty. 

Co napisał Rzecznik Klienta? 

List, a raczej mail zaczął się od słów "Szanowny Panie", no bo jakby inaczej - w końcu mail adresowany do Pana Matusiaka. :P Ale bez jaj... Rzecznik prosił (tzn. pani Małgorzata), abym "przyjął przeprosiny ze strony Banku oraz osób odpowiedzialnych za pracę Infolinii za wystąpienie zaistniałej sytuacji oraz konieczność interwencji z mojej strony". Cytuję: "Zdaję sobie sprawę, jak to wszystko oraz okoliczności temu towarzyszące, stanowiły dla Pana dyskomfort i wywołały niezadowolenie". A i owszem. Ale... Dzień bez PRu, dniem straconym, bo dalej już tak: "W Banku BNP Paribas stawiamy na zapewnienie Klientom jakości oraz standardów obsługi na jak najwyższym poziomie. Zależy nam na tym, aby relacje w ramach wykonywanych umów były partnerskie dla obu stron, a przede wszystkim, by były pełne satysfakcji. Stąd opisana przez Pana historia, związana z przebiegiem otrzymania oraz aktywowania karty do konta, jest dla mnie mocnym sygnałem, że nie zawsze tak się dzieje". No cóż, nie ma banków idealnych. :P Rzecznik dalej potwierdził autentyczność moich "zeznań na blogu". Poinformował też, że opłata za dostarczenie karty kurierem została zwrócona. Sprawdzałem i faktycznie tak się stało. Nie zabrakło też skruchy: "Potwierdzam, że podczas Pana obsługi zaistniały nieprawidłowości, które bezsprzecznie nie powinny były mieć miejsca. Kwestia dostarczenia karty powinna była zostać wyjaśniona i rozwiązana podczas pierwszej Pana rozmowy. Podobnie było również w przypadku nadania numeru PIN do otrzymanej karty". To, co jednak mnie najbardziej cieszy, to fakt, iż "celem wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości, pracowników, którzy w biegu sprawy podejmowali z Panem rozmowy, skierowaliśmy na szkolenie aktualizujące i utrwalające wiedzę z procesów, które na co dzień wykorzystują w swojej pracy. Wzmocniliśmy również proces eskalacji, kiedy kilkakrotnie kontaktuje się z nami Klient i zgłasza ten sam problem". Jeśli to nie jest po prostu PR (a pewnie i tak do mnie trafi informacja, czy faktycznie cokolwiek takiego miało miejsce), to mogę powiedzieć jedno - BRAWO WY.

Wow, zakochałem się w BNP! 

Fajnie by było, aby BNP Paribas, czyli bank zmieniającego się świata nie musiał więcej nigdy czytać takich wpisów na swój temat, a wyłącznie treści typu "Wow, zakochałem się w BNP! To wspaniały bank, który klientów stawia w centrum uwagi!". BTW... Pani Małgorzata zakończyła swój list tak: "Jestem pewna, że mimo powstałych okoliczności, uda nam się przywrócić pozytywny wizerunek Banku BNP Paribas w Pana oczach. Proszę przyjąć również upominek na "nowy", lepszy początek, który wyślemy na Pana adres korespondencyjny". Kto wie, może się uda. Pani Małgorzato, upominki nie potrzebne. Wystarczy zmiana obsługi klienta. Niemniej jednak dziękuję. Co prawda upominku jeszcze nie widziałem, ale jak dojdzie - pochwalę na swoim instagramie. Mam cichą nadzieję, że ta cała historia będzie dobrym wstępem nie tylko w BNP, ale także całej masie innych banków czy firm, do tego, aby zacząć na poważnie zmiany, w ramach których klient będzie otrzymywał... szczęście. Bo warto je dawać swoim klientom. Poważnie. Bo klienci w zamian potrafią wiele wybaczyć, wiele zrozumieć... Pozdrawiam zespół BNP. 

EDIT: Przyszedł upominek od BNP. 






Tagi:
#100cznia#adam bielecki#adam ringer#alice in chains#alicja jabłonowska#allegro#andrzej szajewski#antoine griezmann#arnold schwarzenegger#bartosz pilitowski#bartosz stawiarz#binge race#binge watching#biznes#bytów#casey neistat#chanel#chris cornell#cillian murphy#costa coffee#court watch#crowdfunding#customer experience#customer journey map#daniel goleman#danijel subašić#david hogg#demokracja#dzieci#ec1#eddie vedder#edukacja#emma gonzales#facebook#fake influencer#firma#fitness#forks over knives#franciszek georgiew#freshmail#gabriel macht#gadające dredy#garbage designer#gdańsk#green caffe nero#grzegorz mogilewski#gucci#hare kryszna#hellen downie#hotel saltic#house of cards#huel#hugo lloris#ivan perišić#ivan rakitić#jakub cyran#james wilks#Jamie oliver#janina bąk#janusz gołąb#jarosław kaczyński#jazz#julian hearn#kaszuby#kawa#kazimierz#kevin spacey#kołobrzeg#koronawirus#kraków#krzysiek zalewski#krzysztof gonciarz#krzysztof pakulec#krzysztof wielicki#książe harry#kuba łukaszewski#kupa#kylian mbappé#łódź#luka modrić#maciej lewiński#maciej orłoś#mapa podróży klienta#marcel woźniak#march for our lives#mariusz łodyga#marketing#mateusz grzesiak#mediamarket24#meghan markle#michał toczyłowski#minionki#mokotów#morten lund#nadir dendoune#nanga parbat#negocjacje#netflix#nirvana#nova dolna#ola bogusławska#opener festival#parkland#patricia gucci#patrick adams#patronite#patrycja załuska#patryk wojciechowski#paul pogba#paweł sala#paweł sito#peaky blinders#pearl jam#personal digital curator#pharrell williams#phi concept#pis#polandrock festival#porn hub#postanowienia#powstanie warszawskie#radiospacja#radzka#rahim blak#ricky gervais#rodo#rodzina#rysy#saltic bike academy#see bloggers#simplicity designer#social media#social tigers#socjomania#soundgarden#soundrive fest#starbucks#start up#stefan tompson#steven knight#stuart diamond#swps#sylwester wardęga#synagoga izaaka#tata#tatry#teatr palladium#ted kaczynski#ted sarandos#the game changers#tomek mackiewicz#tomek palak#trójmiasto#triangulacja#unskilledworker#w garniturach#warszawa#whois#wine taste#wojtek mazolewski#work life balance#wspinaczka#youtube#yuval noah harari #zakopane#zakupy internetowe#zapiecek#zarządzanie#zawody przyszłości#zbigniew martyka#zdrowie#zuza skalska